Poster 40dagentijd 2017

Dit jaar wordt er samen met de Paedwizer geld ingezameld voor Gambia.  Vanuit St.  Nicolaasga ondersteunt Elly Breed –Portena  en haar gezin diverse projecten.  Onze ingezamelde gelden gaan naar deze projecten.  O.a.  schoolgeld betalen, zodat kinderen naar school kunnen.

Verder  wordt er draagbare 2e hands kleding ingezameld.  U kunt deze meenemen naar de kerk.  De dienstdoende diaken zorgt ervoor dat de kleding bij Elly Breed – Portena komt. Op de zondagse ontmoeting kunt u lezen aan welke kleding behoefte is, evt. kunt u ook telefonisch contact opnemen met Elly op 0513-434050.

Meer informatie over de 40 dagentijdcampagne van de Protestantse Kerk Nederland vind u op de website van de PKN, klik HIER

(Aanrader: download de 40-dagentijdapp)

De 40dagentijdcampagne van Kerk in Actie nodigt uit om stil te staan bij het lijden van Jezus en bij het lijden van onze naasten, dichtbij en ver weg.

Dit jaar is het thema ‘Sterk en dapper. Deel als Jezus’. Overal ter wereld leven sterke meiden en vrouwen en dappere jongens en mannen. In makkelijkere en moeilijkere omstandigheden. Dit vraagt om kracht en om doorzettingsvermogen. Jezus deelt zijn kracht en zijn liefde met ons. En uit liefde volbracht hij krachtig zijn lijdensweg. Laten wij net zo sterk en dapper zijn als Jezus. En delen zoals Hij deelt.