1 november 2015

Deze dienst werd georganiseerd door de werkgroep kerk in actie. Voor deze dienst hebben we het gospelkoor

IMG_7777 a (800x533) IMG_7780 (533x800) IMG_7781 b (800x533)

‘Salvation’ uit Lemmer uitgenodigd. Salvation heeft de hele dienst verzorgd. D.m.v. het zingen van liederen door het koor of samen met de gemeente, een gedicht en een overdenking in een notendop, werd het thema “Love is everywhere” uitgedragen. Het was de eerste dienst, sinds de verbouwing van de kerk in Idskenhuizen, in het dorpshuis ‘de Stjelp’. Het was fijn te zien dat er zoveel mensen bij elkaar waren in deze dienst. Na de dienst stond de koffie klaar en kon er bijgepraat worden. Bij de uitgang werden boodschappenbriefjes uitgedeeld voor de voedselactie van Dorcas, op 4 nov. tijdens dankstond.