Door de ontwikkelingen van het coronavirus, en op advies van de regering en de landelijke protestantse kerk, zullen de komende tijd alle kerkdiensten geannuleerd worden. Dit besluit is genomen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

De landelijke kerk heeft het advies gegeven ook kleinere bijeenkomsten niet te laten doorgaan. Daarom zullen ook de doordeweekse activiteiten van onze gemeente deze maand niet doorgaan.

Nu zal niet iedereen bereikt kunnen worden via deze route en daarom het dringende verzoek om ook andere gemeenteleden in te lichten over de kerkdiensten die niet door zullen gaan.

Op zondag 15 maart wordt op NPO2 om 9.30 uur een korte meditatie door ds. René de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de protestantse kerk uitgezonden. Dit ter vervanging van de kerkdiensten die zondag niet doorgaan. Deze uitzending wordt verzorgd door de EO.