visualisaties_1 visualisaties_14 visualisaties_13 visualisaties_12

(Klik op de foto voor een vergroting)

Om u een indruk te geven betreffende de renovatie van onze kerk in Idskenhuizen, ziet u bovenstaand  een viertal  visualisaties. Inmiddels zijn de tekeningen klaar en liggen ter goedkeuring bij de gemeente. Wanneer de omgevingsvergunning binnen is wordt er aanbesteed. De stuurgroep hoopt en verwacht nadat de aannemers zijn geselecteerd, dat de lang verwachte renovatie begin september 2015 zal starten. Het is de bedoeling dat als eerste het dak van de kerk vòòr de komende winter wordt vernieuwd.   Mochten er  vragen zijn of u wilt  meer inlichtingen, dan kunt u   altijd bij  één van onze stuurgroep leden terecht. Dit zijn: Jetty Koolstra, Dirk Qualm, Jan Kuijper, Gjalt van Koten, Joeke Hoekstra,  Hayo Wind en Hemmo Kalteren.