In de Stille Week willen we – zoals we gewoon zijn – elke dag een viering aanbieden.

Op Witte Donderdag, Goede Vrijdag en Paaszondag werken we samen met de kerken van Langweer en Scharsterbrug/Ouwsterhaule. De kerkdiensten worden dan gehouden in Langweer, omdat de diensten vanuit deze kerk te volgen zijn op kerkdienstgemist.nl (doorklikken naar Langweer). De nieuwe collega uit Scharsterbrug/Ouwsterhaule, ds. Wim Warnar en ds. Aart Veldhuizen en de pastores Geertje van der Meer, Anneke Adema en Gerda Keijzer verzorgen samen deze diensten.

Tijdens de viering van het avondmaal op Witte Donderdag bent u van harte uitgenodigd om thuis met ons mee te vieren door een stukje brood te nemen en een slok wijn te drinken.

Dag Locatie Viering Voorgangers Aanvang
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Idskenhuizen Vespers Anneke Adema
Witte Donderdag Langweer Heilig Avondmaal Wim Warnar
Geertje van der Meer
Goede Vrijdag Langweer   Wim Warnar
Aart Veldhuizen
Stille Zaterdag Idskenhuizen Paaswake Anneke Adema
Pasen Langweer   Geertje van der Meer
Aart Veldhuizen
9.30 uur

De diensten vanuit Langweer zijn te volgen op https://kerkdienstgemist.nl/stations/1407-Protestantse-kerk-Langweer

De diensten vanuit Idskenhuizen kunt u vinden op deze website onder het kopje ‘video’s’. Het filmpje verschijnt dan direct.

Er wordt bovendien geprobeerd dat er in de tijd rondom Pasen een dienst via internet en beamer in Doniahiem kan worden bijgewoond.