Deze zomer organiseren we een aantal (buiten)activiteiten voor gemeenteleden. We willen elkaar namelijk niet uit het oog verliezen.

Bart Hoekstra heeft voor ons een fietstocht uitgezet van ongeveer 20 km. Deze activiteit is ook geschikt voor een scootmobiel. Halverwege de route drinken we buiten onze zelf meegenomen koffie, thee of fris en praten we bij.

Deze zomer is er drie keer een korte avondmeditatie in de kerk van St. Nyk (waarbij de we anderhalve meter respecteren en er niet gezongen wordt). Daarna gaan we wandelen (4 tot 5 km) en tijdens de wandelingen denken we na en spreken we met elkaar over een vraag n.a.v. een tekst die tijdens de meditatie klonk. Voor mensen die het wandelen niet zien zitten is het ook mogelijk alleen bij de meditatie aanwezig te zijn. Voorgangers zijn pastor Geertje van der Meer en ds. Aart Veldhuizen.

Anneke Adema organiseert drie maal op zondagmorgen koffiedrinken in de drie verschillende dorpen. We zitten buiten. Voor stoelen, koffie en wat lekkers erbij wordt gezorgd. Mocht het weer roet in het eten gooien, dan proberen we het een week daarna nog een keer. Wilt u voor zover mogelijk uw eigen stoel meenemen? Als dat niet lukt zorgen wij voor een zitplaats.

U kunt eerst thuis rustig de online-kerkdienst bekijken en dan naar de koffie gaan. Maar de kerkdienst kunt u natuurlijk ook later nog zien.

Op de Zondagse Ontmoeting en op de website wordt u op de hoogte gehouden van deze activiteiten. Voor alle activiteiten geldt: vrienden en bekenden zijn van harte welkom!

Datum Activiteit Locatie tijd
21 juli Avondmeditatie en kuijer