Kerkdiensten

U bent iedere zondag van harte welkom om de dienst mee te vieren in onze kerk. De diensten beginnen, tenzij anders aangegeven, om 9.30

U kunt via deze website de dienst on-line volgen op YouTube. Ook kunt u deze op een later tijdstip terugkijken.

Evenement details:

• zo
    okt

Kerkdienst met aansluitend gemeente ochtend

09:30Kerk Idskenhuizen | Ds. Gerda Keijzer

Op deze zondagmorgen wil de kerkenraad graag met u in gesprek gaan over de kerkdiensten. Want in deze coronatijd zijn er dingen veranderd in ons kerkzijn. We hebben de laatste anderhalf jaar voornamelijk kerkdiensten gehouden in Idskenhuizen, omdat we opnames maken en we vanuit Idskenhuizen gemakkelijk kunnen streamen. Het maken en uitzenden van de opnames was voor ons een nieuwe situatie die we moesten uitproberen en er is in de afgelopen anderhalf jaar veel werk verricht door de technici en veel ervaring opgedaan. We weten nu wat we technisch gezien aankunnen en wat niet kan. Op grond van die ervaringen moeten we bekijken hoe we verder gaan. De online-kerkdiensten worden goed bekeken. Dat zal ook na corona voor een deel zo blijven. Daarom willen we doorgaan met het maken van opnames met beeld en geluid. Maar we willen ook weer gaan kerken in de gebouwen in Tjerkgaast en St. Nicolaasga. Samen met u willen we de mogelijkheden gaan bespreken. Om zoveel mogelijk mensen bij de besluitvorming te betrekken, hebben we besloten geen gemeenteavond te houden, maar u op deze morgen uit te nodigen na de kerkdienst.